Коментари, предлози, утисци, поруке

Овде можете изнети примедбе, утиске, предлоге и друге поруке у вези са семинаром.

Форум

Датум: 15.05.2012

Од: Маријана Вељић

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Oвај семинар је феноменално припремљен што се тиче садржаја и предвиђених циљева, што поред теоријских садржаја пружа практичан рад и изражавање ставова. Одлично је и то што је омогућено различито индивидуално напредовање полазника сходно предзнању, интересовањима, расположивом времену, нивоу информатичке писмености. Сваки полазник је морао од почетка врло одговорно, озбиљно и радно да приступи задацима, јер један ниво вуче(отвара) други. Лично мени је целокупан рад на садржајима и задацима донео поприлично тешкоћа и одузео доста времена , али представља велико искуство више! Доста сам научила, иако нисам успела да отпратим све што је њиме понуђено, тј.не баш све изборне и додатне задатке, јер је то било неизводљиво уз посао у школи, моје двоје деце, припремање код куће, ваннаставне активности и изненађења која свакодневни живот донесе тек да нам не буде досадно... Ја лично слабије функционишем у тиму, али сам у сарадничком раду на пројекту успела да одрадим свој део посла у складу са сопственим могућностима и била задовољана собом дајући свој лични максимум целокупном успеху тима. У први мах сам била неснађена, јер ми је то био први покушај тимског рада на предлогу пројекта, па још у сарадничком алату који не познајем, а све то у веома кратком року. Иако сам била у неким тренуцима незадовољна динамиком, недостатком времена за све што се нуди и тражи, на крају ипак остаје позитиван утисак, јер сам добила више од онога што сам очекивала! Нагласила бих да ми као квалитет који остаје после семинара представља упознавање сарадничких алата кроз практичан рад и рад у тиму где су ефекти много богатији од појединачног. Такође сам сагледала да у школи у којој радим умногоме недостаје људима свашта нешто што би могли да сазнају и прошире своје видике похађајући баш овај семинар. Топло га већ препоручујем колегама баш зато што многима недостају вештине добре комуникације и нтеракције у колективу, без чега нема реализације компетенција просветара. Комуникацијске компетенције које су на овом курсу представљене као комуникационе умешности од изузетне важности за наставничку професију, јесу претежно емоционално - социјалне вештине (емпатија, флексибилност у прихватању промена, отвореност за нове идеје, подршка другима, увазавање различитости, толеранција, ненасилна вербална комуникација, управљање кофликтима, тимски рад) и интеракција (пажљивост, осетљивост, међусобно деловање особа, заузимање ставова, понашање), као и унутрашња мотивисаност, воља за рад, комуникацијска писменост, оптимизам...
Што се тиче садржаја које бих издвојила као мени посебно значајне су примери сарадничког учења и Вештине и стратегије комуникације. Потпуна непознаница ми је било Пројектно планирање у школи, што ми је признајем било најтеже, и донекле Пројектна настава, а најзанимљивији рад на реклами. Доста елемената још нисам стигла да прочитам, истражим, опробам... Предлажем повећање броја сати за полазнике семинара оваквог нивоа и обима, јер уложено време и ангажман нису пропорционални датом броју сати. Продужила бих и предвиђено време израде задатака за обимније лекције, како би већи број полазника био успешан у истраживању и изборних и додатних задатака. Свим носиоцима семинара свака част! Сигурна сам да је огроман труд и време уложио свако од администратора и модератора, на чије коментаре, помоћ, подршку и бодовање заиста немам замерке.

Датум: 15.05.2012

Од: Ана Милуновић

Тема: Одговор:Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Семинар је допринео промени мог односа према комуникацији која је отворена људима које лично не познајем, а и свима који ће у будуће читати ове речи. Имала сам велики страх да се ,,отворим“ и да кренем у овакву авантуру. Ипак, већ после прве недеље рада, много сам лакше приступала форумима, писала поруке и коментарисала оно што је неко написао. Мислим да је, без обзира на број освојених бодова, мој циљ остварен, да сам напредовала више него што сам веровала да ћу моћи и да ћу знања стечена овде моћи да применим у реалној ситуацији.
Прва лекција донела је и прву препреку. Образовно окружење – професионални развој, била је то прва од многих тешкоћа у мом раду. Међутим, уз велику пожртвованост аутора, и несебичну помоћ Марине (колегинице која ме је упутила на семинар), успела сам да решим и тај задатак. Нећу заборавити осећање које ме је преплавило када сам читала прву оцену есејског рада. Не сећам се када је последњи пут неко процењивао моје писање, и ово ми је помогло да схватим како се осећају моји ђаци. Леп осећај!
Сарадничке методе и сараднички тимови – савршено. Волим да радим тестове и да ме неко процењује. ваљда је то у мојој природи. Одмах сам стечено применила на укућанима и драгим људима, мислим онолико колико сам умела. Иначе, тест ме је одлично проценио – то сам ја!
Вештине и стратегије комуникације – мало више теорије, али када се добро проучи – примењиво у пракси. То што су наше школе неприпремљене и ставови директора крути, није проблем аутора семинара ни ових теорија. Ми ћемо се, некада, изборити са тим. Макар мењали директоре. Прављење рекламе – катастрофа!!! Прво сам мислила да то нећу моћи, онда сам успела, али је нисам поставила где треба! Ипак, знање које могу да применим и пренесем. Нисам ни знала да је то ипак тако лако!
Пројектна настава и пројектно планирање – најтежа и најпотребнија лекција. бар сам прикупила потребан материјал и сада могу полако да га ,,варим“, али ће ми у сваком случају бити од велике помоћи у даљем раду.
Сараднички веб-алати – најтеже!
Динамика рада је била одлична. Начин рада – савршен! А помоћ предавача и модератора – незаменљива! Хвала!
Семинар сам већ препоручила колегама у школи. Многи су заинтересовани. Доноси довољно бодова, није превише скуп, а свима се допада идеја да раде у својој кући, када им одговара и колико могу. Условљавања која имају класични семинари, овде не постоје. За свакога ко жели да пажљиво проучи материју, нема бољег начина од овог јер се можемо враћати на проблем онолико пута колико нам је то потребно.

Датум: 15.05.2012

Од: Ана Милуновић

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Опет сам погрешно кликнула! Ипак, иако и даље грешим, не одустајем! И то је један од аспеката овог семинара! Поздрав!

Датум: 15.05.2012

Од: Горан Милинчић

Тема: Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Ипак да кажем, моје прве поруке, која је била надахнутија, нема. Урадио сам још једну процену, за сваки случај. Унапред се извињавам, ако се појаве две процене.

Датум: 15.05.2012

Од: Горан Милинчић

Тема: Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Ако сам урадио добру ствар током ове школске године, онда је то пријава на овај семинар.
Већ сам више пута истакао на различитим форумима да су материјали који су нам презентовани у лекцијама одлични, савремено обрађени и ''терају'' на усвајање. Неке лекције имају сасвим блиску везу са мојом професионалном грађом, тако да могу компетентно проценити о квалитету садржаја лекције о комуникацији и сарадњи, као и о пројектном планирању. Међутим, моја добит је нешто друго: то су сараднички веб алати. Боже, колико нисам знао!
На семинару сам практично покушао да се опробам у њима и успело ми је! Већ користим Лајв, Едмодо проучавам и ускоро крећем са налозима. Све што сам из ове области овде чуо и урадио, биће примењено у мојој пракси. Да. Гугл плус је одличан и већ се полако пуни. Обим примене ћу сигурно полако ширити.
Посебно, као најзначајнији задатак, ипак, издвајам оснивање Мреже, за коју мислим да ће бити наше уточиште за многе дилеме у временима која следе. Изузетног квалитета је била лекција о Пројектном планирању. Задатак ''за и против'' је дао много добрих идеја које су се могле прочитати на форуму.
Искрено, није ми се допао задатак креирања рекламе и њега сам само одрадио...
Ништа ми није било тешко, не зато што сам препаметан, већ што су задаци били такви да су једноставно ''вукли'' да се раде, да се уносимо у њих.
Динамика рада ми није нешто ни одговарала, јер сам брзо радио задатке и имао сам неког празног хода. Али, добро. Помоћ предавача и модератора је у мом случају била благовремена. Хвала. Бодовање! Већ сам се бунио нешто око тога, тако да мислим како је овде довољно рећи да је бодовање вероватно подизало буру, да би нас држало у позитивној тензији да радимо што више и боље.
Што се тиче концепције семинара, не бих много мењао. Можда би требало ближе дефинисати сатницу у току дана када би нешто требало урадити, јер су неки задаци зависили од темпа других. Но, и то је неко учење: не равња се свет по нама... Аутори семинара сигурно морају учинити да овај семинар носи више бодова, сати, како год! Реално.
Препоруке су већ кренуле, а оне долазе из дубоког уверења да се на овом курсу значајно подижу компентенције и то по систему ''једним ударцем две муве''. И комуникација и сарадња и електронска писменост! Људи, то нам треба ако ћемо бити то што смо изабрали да будемо!
Моја порука за крај је у ставри моје признање: немам више предрасуду да су школски библиотекари људи који издају књиге и на крају школске године јуре по ходницима да се врате. То је снага која овај наш брод може и треба да води ка сигурној луци, ка Стратегији развоја образовања у Србији до 2020! Хвала!

Датум: 15.05.2012

Од: Анђелка

Тема: Одговор:Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Увек сам са нестрпљењем чекала ваше коментаре и образложења, али овај ће ме обавезивати. Хвала!

Датум: 16.05.2012

Од: Живадинка јованчевић

Тема: Одговор:Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Да би библиотекари "само" издавали књиге морају бити енциклопедија која хода. А где је познавањ, и то добро, УДК система и УНИМАРК-а! Уживај у својој професији јер она тражи знање САМО твоје струке. Овде је много теже, нарочито у средњој школи. А како је тек на универзитетским библиотекама? Али...Ми библиотекари смо заљубљеници у свој посао!!!

Датум: 17.05.2012

Од: Горан Милинчић

Тема: Одговор:Одговор:Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Надам се да ћете и ви, Живадинка, на неком следећем семинару отклонити предрасуду да је за моју струку потребно знање САМО моје струке. А да уживам, уживам.

Датум: 15.05.2012

Од: Горан Милинчић

Тема: Вредновање семинара ''Комуникација и интеракција у савременој школи''

Пре неких пола сата сам вредновао семинар и добро се расписао. послао сам поруку, али је не видим. Надам се да је неки технички проблем и да ће моја порука постати видљива.

Датум: 14.05.2012

Од: Милена Кецман

Тема: Вредновање семинара

Овај семинар ме је првенствено упутио у тимски рад и ненасилну комуникацију. Са овим областима се нисам раније сретала, тако да тек треба да их учим. Сматрам да су сараднички алати уз поменуте вештине примењиви у мом раду.
По садржају бих издвојила 4. и 3. лекцију, дакле "Пројектну наставу и пројектно планирање", као и "Вештине и стратегије и комуникације", области су ми потпуно нове, тако да сам пуно научила. Сви остали материјали су такође добри и врло корисни.
Динамика и начин рада су ми одговарали у потпуности. Није ми одговарало што лекције, задаци и материјали нису доступни све време, како би се сви полазници ставили у исту позицију. А ако је већ то пракса, онда ми се не допада накнадно отварање задатака.
Изменила бих:
-обезбедити простор тако да је цео курс са свим материјалима доступан све време
-одрадити семинар технички озбиљније, није у реду да се за пропусте окривиљује „заглупљивање“ Мудла. Ангажовала бих некога ко би био задужен само за администрацију Мудла.
Препоручила бих курс, јер стварно нуди пуно добрих материјала из којих може доста да се научи.
И на крају, вероватно као и већина полазника, мислим да је 20 часова мало за овако захтеван семинар. Поделила бих га на два дела: један о пројектној настави и пројектном планирању, а други о сарадњи и сарадничким алатима

Датум: 15.05.2012

Од: Милијана Петровић

Тема: Одговор:Вредновање семинара

Одувек сам бежала од оваквих тема које су обрађиване на семинару, али овог пута сам решила да у тиму са својим колегама научим нешто и о комуникацији. До сада сам мислила да нисам за тим, да најбоље могу сама, али видим да то није баш тако. Знања и вештине које сам стекла покушаћу да применим у неким нашим пројектима који су на помолу.
На семинару ми се највише допала ненасилна комуникација, маркетиншка реклама, сараднички веб алати, пројекат, а највише Едмодо који већ користим у раду са ученицима и њиховим родитељима. Ту је и Мрежа просветних радника, Вебциклопедија, Диго обележавач и друго.
На семинару су ми највише одговарали изборни и додатни задаци, док сам обавезне задатке (осим петог) лоше урадила и нисам се на њих враћала. Одлично познајем лекције са гранањем и питањима, али се ипак ту нисам снашла, па би ту нешто могло да се промени.
Семинар бих препоручила свим колегама.Поред стеченог знања о пројектној настави и пројектном планирању, показали сте нам практично како све то изгледа. А, има доста и информатичких алата за све који, као ја, то воле. Оно што је најважније за нас, ово искуство је јако применљиво у пракси и треба га надоградити. Модератори су нам давали потребну подршку и савете, што је јако значајно. А ту су и неке нове могућности за наставак сарадње коју жељно очекујем.

Датум: 14.05.2012

Од: Анђелка

Тема: Вредновање семинара "Комуникација и интеракција у савременој школи"

Семинар "Комуникација и интеракција у савременој школи" ме је на првом месту информисао о постојању образовних мрежа за које нисам знала и о могућностима неких алата које нисам користила у досадашњем раду. Захваљујући њему усавршила сам вештине и стратегије комуникације и открила потенцијал за маркетинг. Проширила сам знања о сарадничкој настави, моделима учења и тимском раду, а пројектно планирање сам унапредила. Сви аспекти су примењиви у мом послу школског библиотекара као кључног сарадника у једној школи. Образовне мреже ће ми користити за повезивање са наставницима и ученицима, алати за наставне материјале и брже дељење, комуникација у тимском раду и у раду са ученицима, маркетинг за презентовање рада школе и школске библиотеке, а израда пројекта ће ми помоћи да остварим своје замисли.
Као најзанимљивију лекцију издвајам "Вештине и стратегије комуникације". Задатке сам радила са задовољством и без тензије. Најтежа, али најкориснија је лекција која се бави пројектном наставом и пројектним планирањем. По квалитету садржаја издвајам "Сарадничку наставу и моделе учења", а лекцију у којој сам се најмање снашла "Сараднички веб-алати" не сматрам беспредметном, али сам сусрет и опробавање са мноштвом непознатих алата ми је лекцију учинио претрпаном и несистематичном.
Електронски семинари ми одговарају као форма и да је индивидуални рад у питању боље бих се организовала у изради задатака. С обзиром на чињеницу да је израда задатака базирана на сарадњи и тимском раду рокови за предају су били минимални, поготово за завршни рад. Бодовање је коректно, мада ме то није много занимало током курса, а помоћ предавача и модератора сам добила сваки пут кад сам се обратила, а то је углавном било кад систем мудла закаже. Чини ми се да је правовремено одговарање на форуму заказало. Понекад је изгледало као да нема никог, што је вређало полазнике. Како не волим форумске дискусије, помоћ од предавача нисам ни тражила на том месту већ сам сама истраживала, па кад видим да сам у сред тешке препреке пошаљем поруку.
Семинар је врло користан за све нас који радимо у просвети и препоручила бих га колегама из окружења и школе као један од најбољих путева у оснажењу компетенција, али са друге стране и захтеван за оне који су запослени о чему аутори семинара треба још да размисле. Време које су многи утрошили превазилази сате стручног усавршавања које добијамо као полазници овог семинара, па бих сугерисала да се број сати за будуће полазнике повећа.

Датум: 14.05.2012

Од: Данијела Алексић

Тема: Процена семинара

Семинар који приводимо крају,заиста је другачији од свих које сам похађала. Захтева посвећеност и рад, али за узврат даје нам употребљива знања и умења.
Све похвале предавачима,модераторима ,оцењивачима јер су у сваком тренутку биле ту да помогну, подрже. Посебно бих истакла начин оцењивања који је веома афирмативан ( пре свега мислим на коментаре).
У првом тренутку мислила сам да нећу моћи и да је за мене решење да одустанем. међутим, семинар ми је показао да истраживачко учење, подршка предавача и тимски рад могу да савладају и препреку каква је недовољна информатичка писменост .
Овакав начин рада и организација семинара треба да нам буду модел.
Препоручујем га свима који желе употребљива знања,више компетенције и који су спремни студиозно и одговорно да раде и уче.
Ауторима и предавачима желим да остану само какви су сада.

Датум: 15.12.2011

Од: Јасмина С.

Тема: Порука будућим полазницима

https://www.voki.com/pickup.php?scid=5041319&height=267&width=200

Датум: 08.12.2011

Од: Зоран Милојковић

Тема: Додатни задатак 5. лекције

Ево линка ка документу објављеног у ишу услузи:

https://issuu.com/zoran.m/docs/___________________________/1

Датум: 23.11.2011

Од: Јулијана К

Тема: Маркетиншка порука

Моја маркетиншка порука

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4861695&height=267&width=200

Поздрав

Датум: 23.11.2011

Од: НенадС

Тема: Одговор:Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекција

Ево моје маркетиншке поруке.
https://www.voki.com/pickup.php?scid=4887003&height=267&width=200
Поздрав
Ненад Саковић

Датум: 22.11.2011

Од: Миланка Ј.

Тема: Маркетиншка порука 3.лекције

Моја порука гласи:
https://www.voki.com/pickup.php?scid=4883771&height=267&width=200

Датум: 22.11.2011

Од: Будимирка М.

Тема: Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекција

Моја порука је:

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4881020&height=267&width=200

Поздрав, Будимирка!

Датум: 22.11.2011

Од: Миодраг Пантелић

Тема: Маркетиншка порука: Комуникација и интеракција у савременој школи

Савремена школа не постоји без комуникације и интеракције...
Ако сте наставник, библиотекар, овај курс не постоји без Вас...
Проговорите... Улогујте се, јузер неим, пасворд, профил, вики, воки, аватар, вебинар, блогови, форуми... Одговорите.
Савремена школа не постоји без Вас.

Датум: 22.11.2011

Од: Марија Симић

Тема: Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекција

Поштовани будући полазници,
представљамо вам нови семинар " Комуникација и интеракција у савременој школи".
Сви ви који желите да се опробате у другачијем раду, да радите код куће, у удобним столицама, за својим рачунаром, уз шољу топле чоколаде, наш сте човек!
Сазнаћете нешто више о Мудлу, учешћу у причаоници, коришћењу форума, раду у веб-алату Воки, а све то у тиму. Више информација о семинару можете наћи на веб адреси: www.elektronskiseminar.webnode.com
Радујемо се што ћете бити наш полазник, срећно и успешно учешће на семинару.

Датум: 22.11.2011

Од: Биљана Л.

Тема: Порука будућим полазницима

Будите наставник за 21. век и проширите своја знања. Нема досаде и поспаности на овом семинару. Не плашите се рада, детаљна упутстства вас воде до успеха. Нема понављача, а паузу за кафу и ручак можете користити кад год пожелите. Савладајте нове технологије и начине учења, размењујете драгоцена искуства. Придружите се Друштву школских библиотекара и бићете обавештени о начинима пријаве.

Датум: 21.11.2011

Од: Славица Денић

Тема: Семинар

Поштовани наставници, сарадници, и остали запослени у школи,
Имате изузетну прилику да се пријавите на електронски курс ,,Комуникација и интеракција у савременој школи''.
Овакав вид креативног веб учења ће Вас заинтересовати, и окупирати потпуно.
Семинар=учење=задовољство=нове вештине=нови сарадници=нови сараднички односи.
Детаље о семинару можете сазнати, и преузети пријаву на следећој веб адреси:
www.elektronskiseminar.webnode.com

Датум: 21.11.2011

Од: Наташа Ђорђевић

Тема: Семинар

Желела бих да кажем да је семинар јако квалитетан јер садржи пуно интересантних саджаја, и разноврсних задатака.
Подстиче на размишљање, закључивање, као и на вербални развој.
Захтева интеракцију између учесника, и заједнички рад, што је такође подстицајно.
Развија такмичарски дух, што такође иде у прилог квалитету семинара.
Комуникација са организаторима, и модератима је на високом нивоу, претходно поменути су стално доступни да пруже помоћ при решавању потешкоћа у раду.
Семинару се мора озбиљно приступити уколико желите успешно да га савладате, тако да га препоручујем студиозним особама које озбиљно приступају задацима, и улажу максималне напоре да би оствариле задате циљеве.

Датум: 18.11.2011

Од: Славица Ј.

Тема: Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекцијa

Ево моје маркетиншке поруке:

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4856717&height=267&width=200

поздрав, Снежана!

Датум: 18.11.2011

Од: Снежана Р.

Тема: Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекцијa

Ја сам баш лепо уписала Славицино име.....Мислим , шта рећи?!?

Датум: 20.11.2011

Од: Славица Ј.

Тема: Одговор:Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекцијa

Ха, ха, покушај да се извучеш: рачунар ми данас нешто не ради!

Датум: 18.11.2011

Од: Светлана Њ.

Тема: Одговор:Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекцијa

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4859506&height=267&width=200

Поздрав,
Светлана

Датум: 19.11.2011

Од: Jyлијана К.

Тема: Одговор:Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекцијa

Ево моје маркетиншке поруке

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4861695&height=267&width=200

И да знате да имате посла са плавушом која не чита до краја упутсва па сада јој ђаво крив што нема појма.

П.С. Тамо сам нешто брљала на форуму, не гледајте, ко бога Вас молим1

Поздрав , Јулијана!

Датум: 19.11.2011

Од: Бобан Јовановић

Тема: Одговор:Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекцијa

Воки је супер, Ви сте а нисте Ви
https://www.voki.com/pickup.php?partnerID=symbaloo&scid=4862239&height=133&width=100

Датум: 22.11.2011

Од: Весна Стаменић

Тема: Одговор:Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекцијa

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4877624&height=267&width=200

Ево и моје маркетиншке поруке.

Поздрав,
Весна

Датум: 07.12.2011

Од: Зоран Милојковић

Тема: Одговор:Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекцијa

Ево моје подуже маркетиншке поруке:
https://www.voki.com/pickup.php?scid=4859124&height=267&width=200

Поздрав свима, нарочито предавачима,
Зоран

Датум: 15.11.2011

Од: Иван С.

Тема: Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекција

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4825516&height=267&width=200

Датум: 15.11.2011

Од: Иван С.

Тема: Одговор:Маркетиншка порука курса - додатни задатак 3. лекција

https://www.voki.com/pickup.php?scid=4825516&height=267&width=200

други покушај, јер кад се копира линк одавде и убаци у место за URL адресу, отвори неку другу страницу, а не маркетиншку поруку.

Датум: 13.11.2011

Од: Славица Ј.

Тема: Најава вебинара о веб-алату Воки - додатан задатак

https://www.voki.com/php/viewmessage/?chsm=5920288954272eddc18d01b714039556&mId=905675

четвртак, 17. 11. 2011. у 20.30 на адреси: https://www.bigmarker.com/club_130/room6

Датум: 11.11.2011

Од: Светлана

Тема: Утисци са семинара

Коментар посвећен будућим учесницима семинара.
Ако мислите да "преспавате" семинар, одговарате на питање системом копи-пејст, касните са решавањем задатака и не научите ништа "промашили" сте семинар. Ако сте спремни да уз доста рада, стекнете знање, ово је семинар за вас.

Касно сам почела са радом и морам да признам да ми је требало доста времена да завршим прву лекцију. Хтела сам да урадим све: лекцију, обавезне, изборне и додатне задатке. (Сада радим на време).

Када сам завршила прву лекцију моје млађе дете је рекло:"Браво мама, видиш да то можеш".

Поштовани аутори,

Хвала на одлично припремљеном семинару.

Датум: 01.11.2011

Од: Софија

Тема: Други круг уписа

Поштована Славице,
пошто сам закаснила на упис за први круг семинара,интересује ме када ће бити упис за други круг?

Датум: 13.11.2011

Од: Славица

Тема: Одговор:Други круг уписа

Други круг почеће почетком другог полугодишта.

Датум: 12.10.2011

Од: Danijela Ivanovski

Тема: Placanje seminara

Није ми јасно како да плаћамо семинар на рачун аутора. Да ли се у том случају потписује неки Уговор, тј.на основу чега се врши уплата.
С поштовањем.

Датум: 13.10.2011

Од: Славица

Тема: Одговор:Placanje seminara

Данијела,
на рачун аутора плаћате само ако лично плаћате семинар, а ако школа плаћа, плаћа на рачун Друштва. Не потписујете никакав уговор, то се чини само са школом, него једноставно сачувате уплатницу.

Ставке: 6651 - 6690 од 6690
<< 130 | 131 | 132 | 133 | 134

Нови коментар